Kategorie

Najczęściej kupowane

Subaru Impreza STI | Szymański Filip


 

 

 

 

 

 

WPROWADZENIE

Rajdy samochodowe cieszą się na świecie nieustannie rosnącą popularnością. Dzieje się tak za sprawą mediów, które w dzisiejszych czasach są jednym z pierwszych źródeł informacji. Rajdowa prasa, telewizyjne kanały motoryzacyjne, tematyczne audycje sportowe stają się coraz bardziej popularne. Ukazują relacje z wszystkich zawodów sportów motorowych, zawodowych i amatorskich. Efektem tego jest duże zainteresowanie społeczeństwa polskiego imprezami rajdowymi. Rezultatem tego jest fakt, iż wielu przedsiębiorców coraz częściej decyduje się na nawiązanie współpracy w ramach sponsorowania rajdowych zespołów.

Według badań przeprowadzonych przez Instytuty badawcze, media sportowe, które na bieżąco relacjonują zmagania kierowców na rajdowych imprezach wskazują 5 krotny wzrost popularności motoryzacyjnych imprez. Dostrzegalność sponsora w najbardziej popularnych dyscyplinach sportowych wśród osób, które uczestniczyły osobiście lub oglądały rozgrywki w ramach danej dyscypliny, klasyfikują rajdy samochodowe na III miejscu dając wynik 42,7% [Źródło: Sponsoring Monitor 2012/ 2013, ARC Rynek i Opinia, styczeń 2013 r.]

 

KIEROWCA

              Filip Szymański (ur. 16 stycznia 1984 w Łodzi) – Przedsiębiorca, Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Łódzkiej – 2012 r., od 2009 do 2012 Prezes i założyciel pierwszego w Polsce Centrum Akademickich Rajdów Samochodowych - C.A.R.S. PŁ, od 2009 do 2012 Prezes i założyciel Studenckiego Koła Naukowego Miłośników Motoryzacji, Członek Komitetu Organizacyjnego 32-go Ogólnopolskiego Rajdu Prząśniczka, 2009, 2010, 2011 Organizator Główny rajdu o Puchar Rektora Politechniki Łódzkiej, 2007 r. Uczestnik Europejskiego Rajdu Syren i Warszaw Nekla-Paryż.

Od najmłodszych lat kibic i uczestnik wielu konkursów zręczności kierowców oraz konkursowych jazd samochodem, licencjonowany sędzia sportu samochodowego, z zamiłowania pasjonat rajdowej o zabytkowej motoryzacji, a także konstruktor, realizator i wykonawca kilku ekstremalnych projektów motoryzacyjnych.

 

POJAZD

Legendarna Subaru Impreza w limitowanej wersji STI, która w drugiej połowie lat 90-tych była czołową i najlepszą bazą do budowania pojazdów WRC, na których światowi kierowcy tacy jak Colin Mc Rae zdobywali Tytuł Mistrza Świata, lub Krzysztof Hołowczyc Tytuły Mistrza Europy, następnie w ślad za nimi podążali kolejni utytułowani mistrzowie.

Parametry pojazdu:

Pojemność silnika: 1996 cm3 – turbodoładowany
Parametry silnika: 280 KM (206 kW) /
- 6500 rpm; 353 Nm - 4000 rpm
Napęd: Stały 4x4, skrzynia biegów 5 biegowa,
Przyspieszenie od 0-100 km/h: 4,8 s
Prędkość maksymalna: Brak Danych
Masa własna: ok 1250 kg
Stosunek masy do mocy: 220 KM na tonę.

 

OSIĄGNIĘCIA – MEDIA

W mijającym sezonie 2014 r. Załoga Filip Szymański W subaru Impreza STI wzięła udział w 6 edycjach Pucharu Toru Słomczyn, który zakończył się w finałowej rundzie zdobyciem III-go miejsca oraz IV w rocznej klasyfikacji generalnej, w najwyższej klasie nr 6 „Impreza & Evo”

 

Dzięki cyklicznemu uczestnictwu w WW. cyklach Pucharu Toru Słomczyn 2014 r. oraz każdorazowym uczestnictwu na treningach organizowanych na Torze, informacje ze zdjęciami pojazdu zostały opublikowane w wiekszości restiżowcyh portalów motoryzacyjnych w internecie takich jak: TOPGEAR, Auto-Świat. WRC Magazyn Rajdowy, portalach tematycznych Facebook, a także na stronie Polskiego Związku Motorowego.


W 2015 r. kolejne osiągnięcia, po 6 edycjach Pucharu Toru Słomczyn udało się uzyskać I miejsce w klasie 5 „Impreza & Evo” oraz II miejsce w Klasyfikacji Generalnej PTS 2015.


17-go Maja 2015 r. w rajdowym Debiucie w Rajdzie Krzysztoporskim, mimo rozbitej szykany i kary 25s udało nam się zająć IV miejsce w klasie i w Klasyfikacji Generalnej.

Kolejnym osiągnięciem 2015 r. okazało się IV miejsce w KJS Czarnoscin – Rajd Niepodległości.

Dzięki wsparciu sponsorów udało się również wziąć udział w kilku treningach min. W ośrodku szkoleniowym w Bednarach na Power Stage Bednary.

 

PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY

Oferta skierowana jest w celu zaproponowania szeregu działań o charakterze promocyjnym Państwa Firmy, min. Możliwe do zrealizowania działania marketingowe:

- umieszczenia logo-typu Państwa firmy na samochodzie rajdowym,

- umieszczenie logo-typów we wszelkich materiałach drukowanych związanych działalnością tematyczną mojej firmy, na plakatach informacyjnych, zaproszeniach oraz w miejscu organizowanych przeze mnie imprez.

- umieszczania reklam (standów, banerów, roll-up’ów ) w miejscu odbywania się organizowanych przeze mnie imprez;

- przekazywania wszystkim uczestnikom spotkań Państwa materiałów promocyjnych;

- określenia Państwa firmy jako sponsora w kontaktach z mediami;

- umieszczenia reklamy Państwa firmy na mojej firmowej stronie internetowej, tablicach ogłoszeniowych oraz plakatach i ulotkach;

Wyżej wymienione działania marketingowe mogą silnie wpłynąć na zainteresowanie o raz pozystywny wizerunek Państwa firmy.

Dodatkowo jestemjuż po wstępnych rozmowach z lokalnymi mediami, które wyraziły chęć udziału w relacjonowaniu tego przedsięwzięcia.

 

HARMONOGRAM KOSZTÓW I IMPREZ

W roku 2015 planowane jest wzięcie udziału w minimum 16 do 25 imprezach o tematyce rajdowej, min,:

- Puchar toru Słomczyn 2015 wraz z treningami – 6 edycji + 6 treningów,

- Superoes Tor Kielce – 10 edycji,

- Tor Poznań Track Day – 4 edycje + 4 edycje Classic Cup,

- Tor Rally Cross Toruń – 4 edycje,

- Tor w Mikołajkach, Motomajówka, Mikołajki Super Cup – 4 edycje,

- Puchar Burmistrza Skierniewice – 4 edycje,

- Puchar Burmistrza Piotrkowa Trybunalskiego – 4 edycje,

- Puchar Burmistrza Tomaszowa Mazowieckiego – 4 edycje,

- Puchar Mistrza Kierownicy Okręgu Łódzkiego i Mazowieckiego,

- Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Okręgu Łódzkiego,

- Amatorskie turnieje samochodowe w Głownie i Strykowie,

- Wystawy, pokazy, oraz popisy na imprezach tuningowych zamkniętych,

W roku 2015 zaplanowany jest także cykl kilku imprez charytatywnych dla dzieci i młodzieży „pojeżdżawek” w formule „co-drive” organizowanych w gminach ościennych woj. Łódzkiego, które będą wspierane przez lokalne Władze, większe firmy oraz silnie nagłośnione w mediach.

Koszt działań marketingowych w zależności od ustalonego zakresu oscyluje w granicach
2500-5000 zł + 23% VAT za udział w imprezie i jest uzgadniany oraz planowany na podstawie umowy przed ich rozpoczęciem pod konkretne wymogi Zleceniodawcy.

W razie szczegółowych pytań chętnie spotkam się i odpowiem na wszystkie pytania osobiście.

 

Filip Szymański – Właściciel Firmy

Kontakt: Firma : FILIP SZYMAŃSKI ul. Babickiego 8 lok.102, 94-056 Łódź, NIP: 727-259-07-81, REG: 101376431, telefon: +48 784 088 099, e-mail: filipszymanski@gmail.com

 

 


LiveZilla Live Chat Software